Nyt ERP-system

Til årsskiftet opgraderer vi til et nyt Microsoft baseret ERP-system, som vil gøre samarbejdet med dig som Mobilex-forhandler endnu bedre. Vores nye ERP-system vil hjælpe os med at blive mere effektive og levere en fortsat høj kundeservice samt bidrage med en række andre fordele i samarbejdet med vores mange værdsatte forhandlere.

I januar vil vi være i en overgangsperiode, hvor der eventuelt kan være nogle småforsinkelser eller tekniske udfordringer. Vi gør alt, hvad vi kan, for at overgangen bliver så problemfri som muligt og vi håber derfor på din tålmodighed i denne periode.

Hvis du vil være på den sikre side, anbefaler vi, at du køber lidt ekstra ind her i december 2024, så du har lidt ekstra Mobilex-produkter på lager.

Vigtige datoer for vores implementering

Datoer-til-ERP-brev_DK_600x162

Bestil via vores webshop

I januar vil vi kraftigt opfordre til, at du bestiller direkte på vores webshop www.mobilex.dk.

Hvis du har brug for hjælp, kan du finde en guide og videoer på denne side, som viser hvor nemt det er at bestille online: 

My Mobilex

Alternativt kan du sende os din bestilling pr. mail til: sales@mobilex.dk. I kan naturligvis fortsat også ringe til os, men må forvente lidt længere svar- og behandlingstid end normalt. Vi skal også lære vores nye ERP-system at kende.

Hvis du oplever problemer, eller har nogen spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.

På forhånd mange tak for din forståelse og tålmodighed.